Ik wil een product retourneren!

Mocht je niet tevreden over je bestelling zijn dan heb je bij ons 30 dagen de tijd om je bestelling terug te sturen.

Wij willen je vragen ons hiervan op de hoogte te stellen per e-mail of telefoon binnen 30 dagen na aankoop. Graag het product, indien redelijkerwijs mogelijk, retour sturen in de orginele verpakking. Voor een snelle afwikkeling raden wij aan om een (kopie) van je factuur toe te voegen en je rekeningnummer mee te sturen.

Bij het retour sturen van de bestelling kun je gebruik maken van dit retourformulier.

Wat is jullie retour adres?

Double Media
James Wattweg 2A
3133KK Vlaardingen

Moet ik de retour kosten zelf betalen?

De kosten voor het terugsturen van de bestelling vergoeden wij alleen wanneer het product defect ontvangen is of wanneer er producten geleverd zijn anders dan het bestelde.

Je dient je retour altijd op de goedkoopste wijze te verzenden. Is het product door ons verstuurd als brievenbuszending, dan dient je retour op dezelfde wijze teruggestuurd te worden. Past het product door de brievenbus? Gebruik dan een envelop met een postzegel. In geval van een pakketje kies je voor een standaard zending, aangetekend is niet nodig. Hebben wij gekozen voor een brievenbuszending en prefereer jij een pakketje? Dat is geen probleem! Houd er wel rekening mee dat wij alleen kosten voor een brievenbuszending crediteren.

Voor onze Belgische klanten
Woon je in Belgie dan raden wij aan om een retour te verzenden met DHL. De kosten van het retourneren naar Nederland met Bpost zijn 2 keer zo hoog als met DHL.
Bij DHL kun je online gelijk een verzendlabel aanmaken en printen. Het pakket kun je dan inleveren bij een DHL service point bij je in de buurt.

Wat krijg ik terug betaald?

Een consument heeft het recht om het product te bekijken zoals deze in een fysieke winkel ook bekeken kan worden. Eventuele waarde vermindering door schade door gebruik kunnen in mindering gebracht worden op het aankoopbedrag. Hierover zullen wij je na ontvangst van de retour informeren.

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt (moment van ontbinding). De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen

Wanneer krijg ik terug betaald?

Wij betalen iedere week op vrijdag credit facturen uit.