Garantie en defecten

Je moet je bij de aanschaf van een radiografisch bestuurbaar product beseffen dat het een gebruiksproduct is en daarom onderhevig is aan slijtage. Bij intensief of incorrect gebruikt van dit soort producten, zal het een keer nodig zijn om bepaalde onderdelen te vervangen. Motoren kunnen bijvoorbeeld van binnen kapot draaien, wanneer ze blijven hangen of regelmatig een tik krijgen. Of bijvoorbeeld de accu kan in kwaliteit achteruit gaan wanneer hier niet juist mee omgegaan wordt. Dit zijn de risico's van dit soort producten.

Na een klein ongelukje hoef je het product niet meteen af te schrijven. Op onze website hebben we voor elk model wel onderdelen liggen. Weet je niet welk onderdeel je nodig hebt, neem dat contact met ons op.

Wij raden altijd aan om bij binnenkomst van je bestelling direct te controleren alles compleet is en alles naar behoren werkt. Mocht dit niet zo zijn, neem dat direct contact met ons op, zodat wij een passende oplossing kunnen verzorgen.

Wanneer is een product uitgesloten van garantie?

Een product is in een aantal gevallen uitgesloten van garantie.

- er zijn aanpassingen aan het product gedaan door klant;
- het product is niet bij ons gekocht;
- er is onjuist omgegaan met het product, waardoor het defect is opgetreden.

Valt het product onder garantie dan zulen wij zorgen voor een vervangend product of het product repareren. De eventuele kosten voor het retour sturen naar ons, zullen door ons vergoed worden.

Reparatie

Mocht het product niet in aanmerking komen voor garantie, dan kunnen wij een reparatie aanbieden. De kosten van deze reparatie zijn 15 euro per kwartier + de kosten van de onderdelen en de kosten á 5.95 euro voor het terugsturen van het product naar de klant.

Wil je gebruik maken van de afkoelperiode?

Op onze retour pagina is alles te lezen met betrekking tot het retourneren van je bestelling.